? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, August 6, 2010

Jangan la jadik macam ni..

Tetiba rasa nak tengok gambar honeymoon kami masa kat Phuket haritu.. Itu adalah yang ke-2 saya pergi dan yang ke-pertama hubby saya jejak kaki ke sana, Memula ingat nak gie Bali.. tapi last menet masa nak beli tiket kapal terbang, hubby kunun mogok xnak pegi sana pulak atas sebab-sebab yang tak dapat diceritakan disini..;p (Tapikan..ai dah beli tiket gi Bali next year, harap-harap la masih bole naik flight lagik that time ;p)
Oke.. duk sebuk belek-belek gambar, tetiba ternampak gambar ni;


huuuuuu.... apesal la encik hubby snap gambar ni..

Kami dah semakin sehat lepas kawen ni (saja cakap kami, sebab nak sehati sejiwa dengan hubby....heee) and hopefully takdelah jadik macam di atas ni..

OOOO yekk, ada satu pakcik yang umo 40an yang kunun-kunun segak bergaya, kacak dan mantap KUNUN duk sebuk "hana ni lepas kawen, makin berisi..." yee yee pakcik, terima kasihla kerana mengingatkan saya, dun weri, berat badan saya masih lagik dalam ketegori "OK" sesuai dengan ketinggian saya 168cm. masih di bawah par ok.!!( itu maknanya, hubby ai adalah sangat kaya sebab bagi makan pada isteri dia) Cakap sekali udah la ek..tapi kalau dah cakap banyak kali, bila terserempak rasa macam nak lempang lempang pun ada..sila belaja cecara nak bergurau dengan pompuan, pompuan sensitip tau bab bab ni..

Apa kata pakcik jaga berat badan pakcik dan keluarga pakcik..


Kepada tuan punya badan di atas,
"maafkan saya kerana menjadikan anda sebagai model didalam entry ni, anda adalah sangat seksi didalam gambar, sekian" ( sila translate sendirik ek encik seksi)

0 comments: