? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, November 5, 2009

Tulang saya

Papagi sampai opis saya terus buka email.. semalam kata MC kan, so mesti melambak email-email yang saya tak baca.. dalam sehari..saya akan dapat 50-100 email.. adeii!! nak membaca nye rasa nak pengsan.. semua penting, xda yang penting..

Eh!! saya bukan nak cite pasal email ek.. sbrnya pasal tulang, tadi ada orang Anlene datang opis check tulang kitorang... saya, shelly, aza dan Joie pegi check.. check dua menet jek tapi nak beratur punye la panjang.. nasib baik yang tukang check tu kiut walopun muka nampak separuh sebab pakai mask.. heheheehee eikkkk!!

Masing-masing dapat result yang beza beza.. Result saya adalah sangat Excellence!!! wwaallaaa!!

Sebenarnye la kan.. saya ni bukanla penggemar susu.. tapi kalau ada kat depan mata saya minum jelakan.. saya bersyukur gak sebab saya agak cerewet siket bab makan,..bole caya ke??

Saya avoid minum minuman berkafein terutamanya KOPI, dr kecik sampai besar saya kurang suka minum kopi terutama kopi o.. dedulu kecik kecik alasan bodoh saya ialah takut itam, dah sah sah saya ni gelap masa kecik-kecik kan...huhuhhu dan sekarang sebab dah tak biasa minum kopi so takla saya minum.. minuman bergas saya minum jekk tp x byk.. pas tu kene cover dengan air kosong kekununnya dapat mengneutralkan balik gula dalam badan, yeke? agaknyelaa.. sebabnya saya kurang suka benda yang manis2.. rasa pening2 dan mual2 kalo minum banyak sangat.
Saya kurang bersenam tapi saya suka berjoget, lompat2 kat dalam bilik.. takde sapa larang pun.. buatla sukati saya nak buat..janji kuar peluh..pastu konpom saya dapat tido dengan besnye.. yelaaa badan dah rasa ringan..
Saya suka yogurt espeseli yogurt Anlene, ada perisa mango, strawberry, asli..dan selalunya saya akan amik mango yogurt.. dalam sehari saya bole habiskan 4 mangkuk yogurt, sedap wooo. tak caya g la rasa...pastu kadang2 saya akan pergi ke coffeebean minum hot choclate, saya tahu hot choclate tu ada susu sebab tu saya minum.. ( tak terasa susu pun cuma rasa choclate yg sedap!!) hmmm....kalau nak tahu, sup of the day ( chicken soup @ mushroom sup)yang Pizza Hut jual tu ada susu..dorang guna susu UHT jenama Dutch Lady kalau tak silap..yang tu mebi bole tolong korang yang tak bape suka susu.. tak terasa susu sangat kan..
Nak promote pasal Pizza di Pizza Hut.. semua Pizza yang korang makan kat situ, dorang buat setiap hari.. bukannya bawa dough dari luar ek, maknanya Pizza kat Pizza Hut adalah fresh..MANA SAYA TAHU? saya buat part time keje kat Pizza Hut setiap kali semester break hehehehee
Dah la ek.. saya dah mengarut2 ni.. GudNitee

0 comments: