? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, November 16, 2009

WANTUU!!!!!

nak cakap cite ni cite kelakar pun sebenarnya seram.. nak kata seram..kelakar la plak..eh eh eh memana la..
Saya pegi Johor last weekend sebab menemankan buah hati saya pegi wedding kawan dia. Excited la kann.. orang dah ajak jalan sapa taknak..!! Saya sanggup jadik drebar asalkan dapat jenjalan..huhuhuhu tenkiu wak..Wedding tu malam habis dalam pukul 11.30pm macam tu.
Ceritanya.. kami bermalam kat satu hotel ni..kiranya agak glemer gakla hotel ni kat bandar JB.. bilik saya 901 dan bilik tunang jauh nunnnnn...kat ujung dunia 917. saya ni mengada-ngada nak bilik yg katil king size.. so tunang saya lah mengalah la..cintan punya pasal dia amik bilik yang ada 2 single bed.. sebab king size tinggal satu jekk.
Nak dijadikan cerita dalam pukul 3.30am saya ada terjaga sebab rasa nak pegi tandas.. tapi yelakann..malasnyee nak bangun so tahan la kejap.. tengah tido tido ayam tetiba rasa macam ada orang tarik-tarik rambut.. ok... saya pk..mebi saya mimpi kot.. saya bangun then pegi tandas. saya dah flush tandas tu saya tido balik..elok baring jek saya dengar tandas tu di flush lagik sekali.. bulu roma dah meremang..nak sedapkan hati saya cakap mebi bilik sebelah nak buang air kot..tu yang terdengar..tapikan...... bilik saya ialah bilik yang pertama..pastu sebelah bilik saya sebenarnya lift..eerrrrr takkan kot..
saya selubung dalam selimut dengan harapan kunun2 nye takde pape jadik.. tetiba saya rasa ada orang pegang pegang selimut saya..
dalam cuak cuak tu saya try kol tunang saya guna telefon hotel tapi tak berangkat.. saya kol tunang saya lagi guna henpon plak, masa kol tunang tu saya dengar orang tengah mandi dalam bilik air saya, apa lagi...nangis la saya sepuas puas nye.. saya minta tunang saya datang jumpa saya, tunang saya tanya kenapa..saya takleh nak jawab, sebab dah takut sangat.. saya dan tunang ke lobi lepak sana sampai subuh then barula saya balik bilik, bilik air saya basah lencun..masa tu rasa macam penatt sangat..sebab tak tido..
nasib baiklah check out pukul 12pm..bolela cover tido..
soooo moral of the story... Ntah! hati hati je la kot

2 comments:

3740Journal said...

nasib antu tak ikut balik umah. hehehe

HaNa NyoTa uHArA said...

nasib baik gak antu tak ikut pegi keje..huhuhuu