? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, November 21, 2009

Besday dia

Semalam besday tunang saya.. struggle nak wish dia kul 12am..tapi last last tak tahan ngantuk..so terpaksa kol tunang pukul 11.48 and wish 'HAPYY BIRTHDAY!!!' ish ish ish..bape menet jek lagik, tapi serius..gila ngantuk.. tapi rasanye jap g dalam pukul 12.00am, mummy akan wish dia..mebi pegang kek pastu kunun2 suprise dan kunun2 tunang pun tekejut pastu tiup lilin!! so pagi semalam saya kol mummy tanya then memang betul la mummy buat apa yg saya cakap tadi..yeyyy!! MUMMY!! tahun depan hana nak macam tu tauu!! heheheehe tak maluuu..!!
Ok..balik pada cite.. hadiah dia dah dapat 2 minggu lepas.. bukan apa.. saya tengah kering idea nak belikan dia apa.. tetiba dia sebut mende tu mende tu mende tu.. maka saya pun belikan la.. konpom2 la dia suka kan sebab dia dah memang nak.. saya belikan kad GIANT yang gila besa tak ingat kat memorylane bagi kat tunang.. 1st time saya bagi kad GIANT pada orang.. mamat tu pun macam tekejut jek bila dapat kad tu..
Ingatkan nak belanja dia makan kat Friday ke ( bole suh staff Friday pekena mamat ni, tapi dia taknak g pulakkkkk).. Chillis ke (bole dapat eskrem kek free huhuhh).. tapi dia taknak.. dia nak makan kat King Oyster kat The Garden..murah.. tak sampai rm3o makan, tapi meeemang sedapp.. air bole reffil, gila bahagia tengok dia berselera makan..cumel pun ada..
Nak cite pasal besday tunang je pun..ngantuk la plak..oklaa naktidoo gudnite

0 comments: