? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, November 13, 2009

My Cousin punye cousin

Yukss!! apekah ini?

apa kene mengene dengan cousin punye cousin? bukannye sedara mara anda kan? anak dato kah anda? jika 'YA' sila taip PERASAN 'YA' @ 'TIDAK' ke 123456

maapla kalau terasa..

Tahap kematangan anda adalah sangat rendah, badan je tinggi..

sedut sedut sedut..lalalalalaaaaa

benda kecik orang tak pandang.. orang yang tahap mentaliti rendah jek pikir bende kecik

daripada saya kesian dan simpati atas nasib yang menimpa diri anda, langsung jadik tak kesian...



YUKS YUKSS YUKSS!!!

benarkan saya meriak kan diri..

saya anak DATUK ok.. bukan cousin punye cousin
saya anak sedara TAN SRI.. bukan cousin punya cousin.. tak caya? sila check salasilah keluarga saya..

yang penting

bukan COUSIN PUNYE COUSIN...
kelakar la ko ni Langsuir...wwwwuuuuuuuuuuuuhuhuhuhuh ( sila buat sound effect sendirik)

Okla.. nak pegi tengok cerita 2012 kat Pavillion GOLD CLASS dengan DATO SYARUL FAIZAL B. YB TAN SRI DATUK PADUKA PANGLIMA HAJI HASHIM.. bapak mertua i DATUK jugak tauu!! kelasss!!

lalalalaaaaaaa

p/s: ko nye COUSIN punye COUSIN masuk dalam mimpi saya laa... dasyatt!!

5 comments:

Unknown said...

gapo mu nih?

by the way..

"salah sila" tu salah lah...patut salasilah. tu la time buat kerja khusus form 4 tu ko sibuk ponteng skolah...hahahaha

amm said...

per yg mnganggu pikiran mu ini wahai sahabat??woit, jnji jmpa aku tau klu x aku geget pewot ko!!huhu...

Anonymous said...

ahha..nmpk gaya sumenya tak paham apa yg ko perkatakan..aku rasa aku ja yg memahami.agagagaga...
"cousin punya cousin"? Pegi dead!

Anonymous said...

ahha..nmpk gaya sumenya tak paham apa yg ko perkatakan..aku rasa aku ja yg memahami.agagagaga...
"cousin punya cousin"? Pegi dead!

HaNa NyoTa uHArA said...

lizzam: ekekekeee..aduhh cemana la masa SPM bahse Malaysia aku dapat A1.. tenkiu sebab betulkan.

CT: Ampun wok

Oih-Eija: Hanya ko dan aku jek yang taw.. besela..blog ni utk syok sendirik..ekekee