? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, October 1, 2009

MakeOver


Saya telah pun mensengalkan diri saya dengan memaksa Maz meng'makeover'kan saya dengan over nya.. Saya minta dia buat mata saya ala-ala smoky eyes ..!! macam gambar kat atas ni.. kunun2 nye mata saya akan jadik galak dan seksi la.. (baru beli eyeshadow, nak test jek..kot2 bes ke kan..)
Maka operasi meng'makeover'kan diri tu berjalan selepas waktu pejabat...diulang selepas waktu pejabat..bukan apaa..saja nak me'release'kan tension jek.. yelaa keje melambak none stop (masa bila ntah aku free pun aku tak tahu..huhuhuhu). Saya dan Maz bersila di lantai opis selama 10 menet.. sementara tengah meng over kan diri tu, ramai la orang tanya " eskusme, ko nak ke mana hana?" saya jawab " balik uma laa.." dorang pelik kenapa saya nak melaram balik umah dahler tu buat mata smoky kunun2 plak tu.. ada yang ingat saya pegi dating dengan mata smoky ni.. salah!! salah!! ada gak yang cakap saya buat part time jadik momok..huh!! adeke??
elo apek.. kalo saya buat part-time jadik momok, orang pertama i kacau adalah you..u know y?? becoz haaa..u punye lemakk bole buat sate..ops!! takleh takleh!! haram!! you makan ba ali ba yaaa harammm!!




Maz gila babas struggle makeoverkan saya!!
.
.
.
.
.
.
DAH HASILNYAAAA..........................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




TADAAAAA!!!!!

sebelah pekat sebelah tak!! hahahahahaahah lantaklaa buka g mana pun, balik umah jek.. tapi saya suka dan bangga dengan hasil seni Maz,
Maz telah berjaya menukar muka saya dari muka ayu-ayu (kunun)kepada muka ahli sihir yang berjaya..

Ko nak tahu Maz.. Mak aku tekejut gilee dia ingatkan aku kene tumbok..huhuhuhhhhu


3 comments:

Anonymous said...

ngeong..
tapi aku suka dgn apa yg aku buat sbb aku rasa, kalo aku buat kt mata aku sendiri, tak jadi mcm ni kot, dia jadi lagi lawa..
ngehnghengeh..

;p

Anonymous said...

hahahhaha...memang lain oke....Hana aku rasa kalu ko kuar ngan makeup yang semalam tuh SF sure terkujat2...tapi lawa per ko buat macam tu semalam...sebab mata ko jenis layu2 g2...pas ko wat tu huh....semakin ganaz!!!..suke...suke!!!

HaNa NyoTa uHArA said...

hahahhaha aku bangga dengan ko maz..!! nanti buat lagik tauu..hahahaa