? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, October 9, 2009

MIMPI SAYA

gambar diambil dari www.sustainablechi.org/?p=16


2 hari lepas saya mimpi saya mengandung.. huh?? saya ngandung?? pastu dlm mimpi siap saya pening kepala macam mana saya bole mengandung. Sebabnye semalam tu baru pas datang bulan.. gilo ke apa mimpi saya ni..

Cemana bole mimpi ngandung ek...hhmmmmmmmmmmmm......................

hah!! saya tahu sebab apa..

lately ni ramai kawan2 saya yang mengandung..emy, fariza, azza, jasmin, addah, yuni, dan imah. Tetiba masa nak tido tu saya berkhayal macam mana rupa saya kalo mengandung ek.. berkhayal sampai termimpi mimpi.. tak senonoh kan saya ni.. ada ke mimpi mengandung..hehehehee...

Bila cite kat tunang, tunang tersenyum..

besela kan..mimpi tu mainan tido..

Okla, nak tido kan Akiff, si Akiff ada kat uma sebab esok mak abah dia kene keje..so tak dapat jaga Akiff, takpe Akiff kat umah ni ramai nak jaga Akiff.. (tang berak maklong panggil nenek suh baso kan oke!)

0 comments: