? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, October 18, 2009

Wallaaaaaa!!!


Semalam saya pergi berhari raya rumah tunang saya tuk kali ke 3 sebab kali ni bawa ibu bapa tercinta beraya sekali. yelaaa raya pun dah tinggal bape hari je kan so sebab mak abah cakap nak pegi beraya ke umah bakal besan pastu terlupa plak jalan nak ke umah dorang, jadinye saya la orang yang terbaik jadi penunjuk jalan.

Yang SANGAT bess adalah..

Masa sampai tu kebetulan tunang saya tengah sebuk kat dapur ( dia adalah sangat excellence dalam bab memasak ok walopun dia seorang lelaki sejati dan sangat gagah perkasa!!) saya sergah dia dari belakang tapi dia tak tekejut..cehh!! bukan tu yang saya nak cite sebenarnya tapi adalah puding roti yang sangat marvellous!! wallaaa!!

Itu first time dia cuba buat puding roti, katanya belajar dari youtube..kira handal la tukan takyah pegi kelas memasak! abah siap tambah-tambah lagik.. dan pujian pujian sampai dalam kereta masa dah balik pun masih puji-puji kesedapannye.. haa!! kredit untuk bakal menantu. saya selaku tunang pun tumpang glemer atas kesedapan puding roti. Sapa tak bangga woo tunang saya kene puji..!

Ekceli kekawan, saya ni bukanla penggemar puding roti sangat sebabnye ia akan menggemukkan (kununnyela kannn ) tapi semalam saya makan dengan berselera bukan pasal nak jaga hati tunang (tapi hati dia kene jaga juga sebab dia cinta hati saya hehehe..) tapi sebab puding roti tu baru keluar dari oven dan baunye sangat menyelerakan.. saya belasah se slice jek sebab segan nak tambah dua kali.. eheheehehe

Okla..tunang sila amik perhatian ek..next time sila buat lagik.. saya nak yang panas-panas. oh yaa laksa mummy sangatla sedap sebab kuahnye pekat..bak kata org putih delisess!!

Saya dah bagitahu encik tunang yang saya sangat suke coklat..hehehee
(dengan harapan dia dapat buatkan choc moist cake, muffin choc, eskrim choc, hot choc dan puding choc...bole??)

3 comments:

Anonymous said...

hana suruh puji SF kata SF pandai masak..(dengan harapan esok maz dpt tapau roti puding..) nak!!
nak!
nak!
SF kan terror masak..
kan...
nak!
nak!

3740Journal said...

lenkali suruh dia masak lebey sikit. then you bwk pi office. hehe

HaNa NyoTa uHArA said...

hm..nanti aku goda2 dia suh buat lebey..bila korang nak? bape orang makan? heheheehehehehe

p/s: encik tunang, bole buat bisnes ni.. u masak hana buat marketing ekekeekekeek