? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, October 11, 2009

Angan-angan



Pagi tadi dengar HotFM cite pasal angan-angan.. bes gak topik tu.. tetiba rasa nak share angan-angan saya dengan korang.


Saya berangan nak belikan SF moto yang dia suka Kawasaki ER-6n, harga beh kurang dalam RM30k gak la.. selain muto tu nampak sporty dan rugged, muto tu akan buatkan si penunggang nye bergaya..bak kata orang, kalo dah kawen pastu perot buroi cemana pun tetap nampak muda dan segak bila bawa muto tu..
nampak segak dan bergaya
YANG PALING PENTING!!!
keseksian si pembonceng apabila membonceng muto tu terserlah dek kerana terpaksa menonggek kan diri, bukan salah pembonceng ye kawan-kawan tapi adalah salah muto.


kan seksi bila saya naik muto cam ni kan kan kan

Bila dah ada muto ni, mula la saya berangan..pasni, bolelah saya belaja amik lesen muto pastu prektis bawa muto SF yang lama tu dulu agak-agak dah expert bole goda-goda SF belikan muto baru gak untuk saya (muto lama u bole kasi jual ka?? huhuhuhuh) ..bole la kami ronda-ronda Malaysia sesama.. bolelah main kejar-kejar dengan muto kami lumba siapa sampai dulu. tak ke romantik tu.. huuhuhuuhuh tengok!! berangannnn!!!!!

Anak??? alaaa...masa tu dah ada maid, tak risau sangat.. bagi mak melayan kerenah bapak korang jap ye anak-anak..nak men lumba-lumba muto..hahahaaahah tak main la main kejar-kejar pastu guling-guling kat bukit bukau cam cite hindustan, kami main kejar-kejar naik muto..huhuhuhu tapi kalo eksiden camno nak jawab tu?? sapa nak jawb?? huh!! berangannnn tak habih-habis!!

Amaran kerajaan Nyota Uhara,

sila jangan tiru aksi begini..pandu dengan cermat, ingatla orang tersayang..

5 comments:

Unknown said...

yeah...aku sokong bab menonggek itu seksi...nyum2

HaNa NyoTa uHArA said...

huh?? kenapa nyum-nyum??

Unknown said...

kan seksi tu santapan mata...

seksi itu nyum nyum..

3740Journal said...

perghh.. tinggi angan2... nak jadik cam erra & husband dia suke motor2 besar eh.. hehe

HaNa NyoTa uHArA said...

huhuhuhuh angan-angan..hebat kan??