? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, October 11, 2009

Reunion@Ampang!

Ada yang datang awal, tapi dah balik.. ni ajela yang tinggal


semalam adala buat makan-makan siket kat umah, sebenarnya saya tak buat open house tapi disebabkan umah saya adalah tempat kengkawan berkumpul setiap tahun jadi saya jemput yang mana penah datang umah saya jela.
Maybe tahun ni tahun terakhir kot saya buat makan-makan dengan kengkawan, tak berani nak cakap untuk tahun depan punye sob sob sob...
Gosssiiippppp...

Kalau ada pun..makan-makan versi org kawen, sebabnye..kebanyakkan kawan-kawan saya yang datang semalam dah nak kawen..huhuhuhuhu...bes bes bess.. pastu makan-makan versi anak-anak..haaa pulak!! masa tu dah ada anak-anak plak..ekeekekeek kiut kan!

uihhh...len macam je dorang ni..
Makanan adalah sangat simple dan senang dimakan ehehe masuk mulut dan kunyah, tu jekk!! Saya masak spagetti bolognese, carbonara, mee goreng, nasi impit + rendang , nugget dan salad.. Habis dan semua kenyang.. pastu ada aktiviti main bunga api, ceh!! tua tua pun main bunga api.


Tak sentuh langsung pun kepala Enal, gimik jekk


Kalau dulu open house saya, saya cuma sambut dengan kawan-kawan tapi kali ni lain sikit, tunang saya pun ada malam tu.. tuhan je yang tahu macam mana happy nye saya, kebetulan kawan lama kami datang so si tunang ni jadi peneman kawan lama kami. tak kesa la dia tak layan saya tapi sekurang-kurangnya tunang saya ada malam tu dah cukup buat saya terharu. rasa nak peluk dia malam tu pun ada tau...ngeh ngeh ngeh..mengadaaa!! tenkiu....



Saya suka gamba ni..

Ok kawan-kawan, terima kasih sebab sudi datang...terharu sehhhh!! korang..next year datang la lagik ek..
p/s; kamera lizzam..tenkiu bebeh..!!

3 comments:

A D I A said...

tak jemput ai pun :(

Unknown said...

oleh kerana my cam...maka gamba i takde...

i demand gamba dari cam lain..

btw, aku ada upload video sesi main "mercun" tu...

HaNa NyoTa uHArA said...

huh? yeke? ko letak kat facebook ke?? aku nak tengok!!!