? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, September 23, 2009

Saya keje!!

Harini saya keje!!

bunyi macam excited gila babas kan kan.. Yup!! memang bes keje ari ni!

Sebabnyeee..

1. Harini jalan lengang.. bole tak hari-hari jalan lengang.. senang saya nak pegi keje lewat siket, selalu kene keluar awal tapi harini keluar jam 7.20am, sampai office 10 menet kemudian (office hour kul 8.00am)

bes woo jalanraya ni

2. Tak payah sakit jiwa berebut parking kat kawasan office, kalau hari biasa..nak parking dalam office kene keluar seawal 6.30 (sebab sampai office dalam pukul 7.15am, masih ada banyak parking kosong)


3. Dapat belajar sesuatu dari senior sebab saya sorang jek kaco dia harini.. huhuhu tenkiuu laaa!

4. Dapat siap kan keje tanpa gangguan,

5. Harini melaram baju raya yang tunang belikan.. mak abah and kengkawan kata cantik.. saya sukeeee!! (tetiba perasan ayu sebab jarang pakai baju kurung ke opis..heee)

baju baru yeyy.. apsal muka tak makeup nii?? pemalass!

6. Dapat sms dari tunang bagitahu yang abah dia beli kan baju untuk saya.. yeyyyy! eh! eh! betul ke? betul ke? atau tunang saya tipu jek.. (awak, jgn hancurkan harapan saya nak dapat baju baru, saya dah excitedd sgt nihh!)

7. tunang nak belanja tengok 'Jin Notti' (sebenarnya dia suh book jek)

Okeee...nak cite masa saya keje tadi..

Opis meme lengang.. tinggal bape kerat jek yang ada kat opis saya, yang muslim cuma saya dan azza.. tu pun memula saya ingat saya sorang je muslim, sebabnye azza datang lewat siket.. saya dah terpikir dengan sapa saya nak lunch nanti.. takkan nak ikut kawan-kawan saya yang non-muslim makan ba alif ba yaa... huhuhuhuuhuh nanes saya!!




lengang kan kan..

Dorang semua tego kenapa saya tak cuti raya.. jenuh gakla nak menjawab tapi saya hepi sebab dorang amik berat gak pasal saya.. kekunun saya ni rajin kejee la huwaaa huwaaa huwaaa

Nak buat cemana kan... kata kampung kat KL jek.. tiap-tiap hari balik kampung.. kalo kampung saya ni ada dusun bole la saya bekebun, kalau ada laut bole la saya kelaut tangkap ikan (macam teree)


Teringin gak nak merasa balik kampung.. beli tiket bas balik kampung , berebut naik bas.. pastu balik kampung naik kete, bersesak dalam jem sebab semua orang nak balik kampung masing-masing.. pastu buka pose kat dalam kete.. huwaaaa bes kan kan kan..

tgk tu gelojoh nye makan..

dulu masa belajar kat matrikulasi selalu gak berebut beli tiket, tapi bukan balik kampng tapi balik bandar.. pastu masa kat universiti plak berebut beli tiket kapal tebang..(up siket!!) besela kata belaja kat overseas..ngeh ngeh ngehh



uihh ramainyeeee.... ceh ceh



tahun ni Insyallah saya last beraya sebagai ms.Suhana..

Kawan opis saya tanya.. "Hana, u punya tunang kampung mana?"

ishh suuussaaaah nak jawab...

saya cakap kat Ulu.. heheheeheheee..


Amoi..
i tak tipu u laa... kampung dia kat Ulu.. bus express LANGSUNG taknak pegi sana, pastu kalo nek kapal tebang pun konpom landing kat tempat yang sama, silap2 kene halau dek pramugari..

kan Ulu tu... ( Nanti tahun baru cina je la i minta maap kat u ekk!)

Bole camtu???

2 comments:

Anonymous said...

ehem! ehem!
makan di bulan puasa lebih awal dari waktu berbuka?
mmg best ja denga ayat tu kan? pernahkah anda melalukannya???

;p

HaNa NyoTa uHArA said...

tak penah!! betull tak penah.. saya dipaksa ole seseorang utk beli makanan kat Mc D, jaat!!