? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, September 12, 2009

aiseymen batman..

Haritu ada sembang-sembang dengan enci Misai, untuk pengetahuan semua..en.Misai ni dah pun berumahtangga dan sangat bahagia keanak cucu..
En. Misai ni tercerita kot kat saya yang...


PADA suatu hari yang hening..(ceeewwaahh!!)
maka si isteri pun bertanya.. ehem ehemm " abang....(sila sebut 'abang' dengan sebutan manja) betul ke si cute cantik jelita tu makwe abang dulu..?" tetiba en.Misai terkejut ( aku tak tau la kalo ko pura-pura tekejot..) lantas dengan penuh semangat en.Misai cakap " manadaa..tu semua fitnah!! bukan dia gf abang (tapi orang lain...)" opsss!! nasib baik dalam hati jek cakap macam tu..

Maka legala si isteri ni tadi.. pehh! nyaris-nyaris aku nak sound minah tu, laki aku ni taklah ensem, cemana bole orang lain suke..aku pun pelik, kata hati si isteri ni.

en.Misai confuse sapa plak pepandai buat cerita hampeh ni lalu dia pun bertanya" sapakah gerangan yang membawa kaba berita tu sayang? percayalaa..hanya sayang sorang jek gf, isteri,best fren, intan payung abang..please bebeh pleasee" si isteri pun menjawab.." alaa si timah gosip yang kat department tak sayang mulot tu, sampai ati dia kan bang.."

" dah! dah! toksah dengar cakap si timah gosip yang kat department tak sayang mulot tu, betull sayang!! bukan dia gf abang (tapi orang lain..) " tegas en.Misai.


Kesimpulannya.. JANGAN DENGAR CAKAP ORANG>> kalau i lah kann kalau i.... geget jek tinge si timah gosip tu.. sesuka hati jek nak rosakkan rumah tangga orang.. dose tauu!!


kepada En.Misai,

aku tau ko baca entry ni.. apapun kesian kat ko ek.. yelaa ko kan glemer.. kalo aku jadik pompuan tu kan..( yg gf) tu.. aku minta ko belikan aku kete Honda Accord V-Tec2.4 yang park kete kat depan opis ko tu..huhuhuhuuhuu..larikkkkk!

Gambar sekadar hiasan

0 comments: