? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, September 21, 2009

cerita saya hari ni..


Macam dah lama gila tak update blog ni, kaaataaa sebuk kann!!!


Pening kepala la!! dah dua hari asik beraya, 1st raya pegi umah sedara mara abah, hari raya kedua umah sedara mara mak plak, makanan plak yang lazat-lazat tapi tak besnye saya dah tak lalu makan.. bukan sombong riak bungkak atau takbur tapi kene tahan perut.. nanti ada siaran ulangan statement ni;

"Kenapa? Kalau buncit tak suka dah?"


Bahaya statement ni.. huh! oke oke... sebenarnya saya cepat muak aka boring makan bende yang sama dalam satu hari..espeseli bende yang beminyak.. perot saya takleh terima makanan macam tu sangat, 1st day lagik saya dah mengada dengan makcik saya (belah abah) nak makan meggi kari letak telur.. sebab anak sedara dia ni sekali sekala datang maka dia pun melayan je la.. kesian acik! sanggup pegi kedai beli megi kari 20 bungkus sebab nak bagi anak sedara dia yang sgt cumel ni makan.. hehehehe makan ramai2 ek...bukan 20bungkus utk saya.



Second day plak.. pegi beraya umah makcik pakcik belah mak, semua nye menghidang.. soorrii la yekk.. saya memang kurang makan kat rumah orang.. saya cuma nak segelas air kosong jek, itula air yang sangat lazat waktu tu.. (waktu tu jek)




BESSSSSSnye beraya rumah keluarga jawa ni kan.. korang akan nampak ada macam2 jeruk kat atas meja selain dari kuih muih, kerepek dan kek.. rasanya dah bole agak dah apa yang saya bedal kan? tapi ingat ye kawan-kawan.. jeruk tak baik untuk kesihatan.. makan untuk raassssaaa jek bole oke. ( saya rasa semuaa...haahahaa) rumah terakhir hari itu saya minta makcik saya buatkan telur goreng mata kerbau, masa tu makan telur mata kerbau + nasik kusong panas dan kicap la makanan yang paling lazat sekali..beselaa bila ada orag mula musti ada pengikut nye.. abah, mak, cousin2 saya yang cumel kecik-kecik belaka.. pakcik makcik semua mengikut..



tengah tengah makan tetiba teringat kat si tunang.... apa dia tengah buat ek.. hhhmmmm..dia ingat saya tak.. (ingat laaa ingat laaa huhuhhuu )



Oke..cite pasal raya ni kan..beselaa musti kene ada salam-salam nye.. leleh air mata musti ada punye la! pastu kalo agak-agak diri tu dah tua..sila sediakan wang kecik dan sampul untuk bagi budak-budak.. dan kalo anda dapat duit raya, sila war-warkan pada orang ramai..ehehehee bukan! behbaik anda diam-diam ek..supaya tak pene pow..ops!

IKLAN JAP!!



Kami 4 beradik..



budak baju pink ni dua pupu kami..baru 15tahun, tak pasal-pasal kene buli.. gadis kampung oke..jangan kaco!



SAMBUNG BALIK...



Saya bangga ada adik sedara yang tak minta-minta.. masa saya bagi duit raya tadi dorang bole berhenti main bunga api then cium tangan saya pastu cakap selamat hari raya kakNa!!


hhmm...saya belum minta maaf nanes-nanes kat tunang saya.. rasa macam banyak jek dosa..huhhuhuh.. saya tengah tunggu dia balik dari kampung mak abah dia..


bab bab tersentap, merajuk, kecik ati tu beselaa.. kekadang tu bab mengada pun ada gak.. tapi tu semua dari saya.. besela pompuan kan emo nye over siket... kalau awak baca entry ni..(meemangggg dia baca) i'm sorry bebeh!! sila balik awal yek..rasa tak sabar nak minta maaf pastu nanes-nanes pastu feeling feeling pastu awak pujuk pastu awak buat lawak..pastu awak senyum pastu awak menyakat pastu saya majuk balik pastu saya emo pastu saya tersentap pastu awak senyum pastu saya cair pastu last sekali "jom tgk JinNoti" pastu saya gembira balik.. hahaahaa bes besss.. pastu tahun depan buat lagik.. deeeii apadaa!!

menung apa tu sayang..?

0 comments: