? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, September 12, 2009

Kuihhh!! kuih!

Ini adalah kerja saya semalam..tersangatla penat hingga mood saya bertukar menjadi semakin tak tentu hala.. (kepada yang berkenaan saya minta maap yekk) Sila tengok gambar jek, maka anda akan tahu apa yang saya buat bersama maksu (project manager)... kami sangat kerja kerasss!! arghhhhh!!!

dalam cerita ini saya bertindak sebagai marketing manager, tukang buat kuih, tukang pack kuih, tukang makan kuih..opss!, company hanya terima order setahun sekali espeseli hari raya.. memang home made dan sangatla dileses..kan sayang kan kan kan ..( kepada tunang ku, sila cakap ' ye' huhhuhuhu)
ini adalah choc chip rangup..
ini adalah cheese tart yang baru diletakkan blueberry yang lazat
yang ni lepas dibakar kene bagi sejuk before ditutup..

yang ni salah satu dari raya gift yang dah siap..utk makan sorang jek ekk..

tahun depan ada projek baik punyaa!! apa dia ekk.. adalaah!

sila tunggu entri raya tahun depan..

tata

6 comments:

3740Journal said...

sedapnyer hana. nnti pas raye bwk nyeh

HaNa NyoTa uHArA said...

okey bebeh.. lepas raya kita buatkan

Anonymous said...

nmpk mcm best!aku nk ko hadiahkan aku yg siap packing lawa dlm kotak kecik tu. WAJIB kasi kt aku.huh!

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
samkurey said...

rajinnye wat kuih... sy sekeluarga cuma borong kat mydin je.. takde masa nak wat...

Tijah said...

salam aidilfitri
maaf zahir & batin

dgn ingatan tulus ikhlas
tijah, carlos & cem