? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, February 4, 2009

Makan timee!!

Semalam ada 'open house' kat IRIS utk IRIS staff, makanannye bole tahan sedap..sampai aku pun tak larat nak makan semua, baru je sehari sebelum tu aku berpose, kunun nye nak jaga badan la ( sebab ada orang tu dah tego yang aku dah berisi..dah berisi ok bukan gemuk)
huhuuhuu
1st makanan
Yee Sang.. 1st time aku telan benda ni, selama ni aku nengok jek walopun ada lat depan mata

2nd makanan
ada sotong kata, ada fishball, dim sum dan yang macam popia..tp bukan popia

3rd makanan
sharkfin sup..yang ni aku suke..sebab tu tambah 3 kali


4th makanan
aku makan utk rasa jek, pastu aku takleh makan sebab tak tahan gatal, tapi..bole tahan sedapp




5th makanan
ayam goreng..ok..yang ni aku tak makan pun..tak tahu apa rasa..



6th makanan
tengok!! tinggal kepala..so sendiri tahu la kenapa jadi macam ni..


7th makanan
sangat sedap..ada brokoli, gamat dan cendawan



8th makanan
nasi goreng yang sedap, tapi aku dah kenyang sangat



9th makanan
dessert yangbes..ada rumpai laut dan mata kucing..letak ice..perghhhh!!
10th makanan
dorang cakap yang ni sedap..rangup!! ada corn kat dalam
kesimpulannye;
aku tak larat nak masuk makanan dah lepas tu..rasa ngantuk gilerr,
so korang cemana?










0 comments: