? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, February 18, 2009

Life

Harini sangat lah takde mood utk bekerja..sebabnye esok adalah hari Jumaat so mood bermalas-malas sudah datang, minggu depan kerja banyak akan bermula disebabkan tender yang kalo dikira nilainye sangatlah mencecah juta juta juta ringgit malaysia (kalau dapat lah.. AMin!!)
Pandang kiri pandang kanan semuanya pun nampak bermalas malasan, ada yang sedang bergembira memakan junkfood, ada yang sedang membaca suratkaba, ada yang buat buat keje, ada yang memang tengah buat keja.. waktu masih lagik waktu makan, mood nak makan pun takde mamandangkan berat badan nyaris nyaris ke puluhan angka genap yang sangat tak bes, sekarang tengah berusaha untuk kembalikan ke asal..pagi tadi check berat badan telah berkurang sekilo setengah..tahniah diucapkan..!!
Sabtu ni ada orang nak datang rumah, tujuan yang amat penting, kalo bukan penting untuk orang lain tapi untuk diri sendiri amatlah penting..sekarang ni perasaan tak tentu hala dibuat nya padahal ini adalah biasa sahaja, yang penting ialah lagi setahun ( Insyallah) kalau masa tu nak gemuruh ke apa ke..memang patutlaahh. tapi sebenarnya ia adalah permulaan untuk sesuatu perkara penting untuk orang bujang, dari bujang ke dua bujang..terpikir juga, empunya diri benar benar sudah bersedia kah, ada orang cakap septutnya diumur mencecah 27tahun ni, sudah matang dan sudah berani berdepan semua perkara..harap-harap begitulah, doakanlah yang terbaik dan terbaik danlagik baik..
Minggu depan ada event, kene menjalankan tugas dengan baik dan saksama, bertugas bersama seorang bapa muda yang sangat sayangkan anaknya. seorang bapa dan suami yang sangat memahami situasi si isteri dan sangat prihatin tentang anaknya.. dibawanya anak sekali bertugas, diri ni takde masalah untuk menjaga budak kerana sememangnya sukakan kanak-kanak. Semoga berjaya kepada yang terlibat.
Siti Hasnah pelawa pegi warehouse jadi terpaksa berhenti disini dulu, katanya hilangkan mengantuk, nanti akan ada sambungan nya..

0 comments: