? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, February 24, 2009

SF ke Bali

aiseymen, SF baru jek berangkat semalam ke Bali, kunun2 kalo dia g sana aku bole la jadik wanita bujang..tapi rupanya salah..aku rasa macam lain macam. apa ni!! bangunla Hana!! dia g Bali bukan 7 tahun, dia g Bali 7 hari jek..tu pun tolak 2 hari sebab pegi dan pulang...
Nasiblaa SF htr msg kat aku pagi tadi..tu yang awal sampai opis tu (meme aku slalu smp opis awal apa!) B4 dia ke Bali, dia ada tanya nk ole-ole apa dr sana..mmm...da pe ek kat sana, maklum laa aku xnah g sana lagik..(nanti aku g rr)
ooooo SF, ko g Bali utk bersukaria ekk.. nanti arr..akan ku ke Phuket bersukaria gakk bulan 4 ni, duduk ar kat M'sia diam diam..huh!!! tak jeleesss!! nak beli bikini ke tak ekk hahahahahhahaahaa.... yeelaa nak mandi manda kat laut.. takkan nak pakai kain batik kot!! (kalo SF ada ni mampuii aku kene pial tinge..auucchh!)
keje banyak tapi takde mood nak buat, sabtu ni ada event lagik, tolong akuu!!!!

0 comments: