? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, November 20, 2008

Mana nak beli PELUANG??


aku nak peluang... manaa aku nak cari peluang ek??? aku dah carik dah kat banyak tempat tapi tak jumpa..aku g k4, takde jual, aku g giant pun takde jual.. cemana ni!! arghhh!!
tensen nye aku!!

aku nak diri aku diberi peluang..peluang utk berbakti, peluang utk belajar, peluang utk bekerjasama, peluang utk dimiliki and memiliki.. susah ke nak bagi aku peluang??


aku tahu.. aku banyak kekurangan, aku tak sebagus yang diinginkan.. tp berilah aku peluang utk belajar, peluang aku menyelami dan peluang aku bersama dgn org yang aku sayang, orang yang betul2 aku suka.. jangan judge aku before beri peluang, bagi peluang utk aku buktikan yang aku mampu. aku bukan dia, dia bukan aku.. lain orang lain ragam, lain orang lain kaler kulitnye,lain orang lain bentuknye.

beri peluang aku kumpul kekuatan utk kembalikan semangat aku yang dah lama ilang tu, aku dah diberi peluang utk bahagia...aman damai dan sentosa, and aku nak peluang tu smp bila2, biar aku susa sekejap asalkan peluang utk aku ada...

okla, aku nak g carik peluang jap..kot kot la ada jual kat mid Valley ke, iSetan ke.. kalo ada jumpa peluang..tolong bgth aku ek.. aku nak g beli banyak2.


--------sengal-------!!

*bape peluang aku sebut kat dalam ni..?? sila jawab








2 comments:

chienta said...

ade 20 kali ko sebut peluang @@
sengal aku siap kira tue.. wakakaka..

tp.. kasi la aku peluang gak nak taw .. apa yg ko nak beli tue?? peluang?? benda apa tue... =.="

HaNa NyoTa uHArA said...

peluang tu adalah peluang yang sgt bes!!kalo aku dapat..meme sgt bes!