? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, November 19, 2008

Korang Gosip apa??

Last week abah masuk hospital, ni kes jantung gak ler..adehh!! aku dah suspen gilerr.. aku tgh bz sgt plak masa tu takleh nak g nenok terus, mm.. abah lepak kat hospital ampang puteri smp hari khamis...mm..selama abah kat sana, aku ler yg handle uma everything, makan minum mak and adik2.. mak aku plak bertindak sebagai teman kat hospital, kot kot la abah nak apa2 kan..bole la amikkan.. nasib baiklaa ami dah habeh blaja kat sabah, so dia pun bertindak menjaga abah and buat kawalan umah..hek hek hek macam pak guard (kalo dulu aku ler yang ronda uma sambil pegang kayu hoki aku, setakat pukul2 org dgn kayu hoki aku ok lagik..heheh)

Ela, adik aku yang bongsu tak tahu yang abah masuk wad, abah yang taknak bagitahu sebab masa tu ela exam, tapi at last abah bagitahu gak..hahahah..terkejot berok adik aku, terus naik bus pegi hospital..

ok...balik pada tajuk.....

SF ada datang ziarah abah kat wad, masa tu aku pun agak sebuk melayan kerenah mak and adik2..so takla layan dia sgt, pastu abah suh aku hanta mak, and aku tinggal kan SF macam tu jek dgn abah.. mmmm...dah tinggal berdua tu..dorang bole plak gosip pasal aku..haaaa!!!! ni la lelaki!! suka gosipp!! abah ni pun kot ye nak gosip carila cite lain..ni cite anak sendirik!! abah tak kesian kat along ke?? yang SF ni..pun sukaaaaaaa la dengar and sampuk2 kan kan.. mmm..amende yang korang gosip lagik? meh la cite...! nak gak tahu..benda tu bes tak? ada tak puji2 aku? kutuk2 aku taknak dengar..nak yang baik2 je ekk..hahahahaahah

oklaaa..nanti sms ek bgth apa yang korang gosip..

Ohyeeee abah dah pun kuar hospital, siap g kedah lagik hanta angah ke umah pengantin lelaki, tapi keadaannye takla bape bagus..so kene dlm pemerhatian lagik, mmm..aku syg abah wehh!! tula tempat aku bergado, merajok selalu, kalo abah takde, sapa nak gado dgn aku? huh!

5 comments:

chienta said...

laki mmg terrer gosip skrg nie.. uish2.. kalah den .. kekekeke...

A D I A said...

ala hana. SF nak korek rahsia ko tu kat abah ko.. lagipun dia layan je abah ko sembang. kata nak amik hati chenta hati kena la amik hati org tuanya dulu, tak gitu?

HaNa NyoTa uHArA said...

huhhuhuuh maiyu arr!!

chienta said...

kekke.. tul tue.. pas pikat ati org tua.. die kena pikat hati member2 buah hati dia plak.. baru member2 buah hati dier tak kecek ati nnt.. :">

HaNa NyoTa uHArA said...

xpa.nanti aku suh dia blanja korang roti canai 8keping sorang,,hak hak ak