? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, November 29, 2008

30..

Ada 30 perkara yang aku benci..benci nak buat, benci sebab bengang, benci sebab sayang..hahahhahaa.. aku dapat tag dr aza so aza..ini la dia...
1. aku benci bila orang mengata belakang, depan mulut manis tapi belakang macam hampeh..
2. aku benci dgn orang hipokrit, suka cakap 'i tak buat ni, i tak buat tu..cannot! cannot! cannot!....' walhal dia yang buat segalanyaaa...
3. aku benci bila orang tu tak sedar yang dia komplen orang.. padahal dia pun 2 kali lima. contoh 'ni apa ni pakai kain belah2..!!' aikkk!! cacat ke dia ni, yang ko pakai tak sedar ke??
4.Benci bila suh aku baso pinggan orang lain..sendirik nye pinggan tak reti baso ke?? tau makan jek!!!
5. Benci bila aku bersin tak berhenti henti..sebab lepas tu aku akan sempot...
6. Benci makan ubat, injection takpe... hahahahaaaa..
7. Benci bila kete aku kene himpit kat jalan raya, apa ko ingat kete ko bagus sangat hah!!!!
8. Benci bila aku buat eksperimen resepi baru pastu tak jadik.. eeeeee!!!!! cemana nak bukak restoran ni..!!!
9. Benci bila jerawat tumbuh kat muka..pastu orang akan cakap aku angau...(meme pung!! )
10. Aku akan benci dan naik angin bila orang tak reti jaga barang yang kita pinjam kan pada dia..bila dapat balik, habeh rosak barang tu..pecah sana pecah sini.ni yang aku malaih nak bagi pinjam ni!!
11. Benci bila adik tinggi kan sore pada orang tua.... aku rasa cam nak 'PANG!!' jek...aku tak ajar adik2 aku tinggi sore pada orang tua..tapi nasib la adik aku tak macam tu.
12. Benci tgk orang muda kat dalam LRT buat muka selamba duduk tak bagi orang tua duduk..siap buat2 tido lagik... aku rasa macam nak sepak jek budak tu!! ( aku penah sound budak lelaki sebab tak bangun bagi tempat duduk kat pompuan ngandung dalam lrt PUTRA..nasib la!!)
13. Benci bila orang terlalu agung2kan barang berjenama smp pandang jijik pada barang lain.. ( aku pun suka gak barang branded tp aku layan gak brg lain..asal cantik aku rembat!)
14. Benci nenok kaki aku yang banyak kesan2 luka...aku dah habeh pakai vitamin E dah..tak gak ilang
15. Benci bila nenok berat badan naik 55kg.. alamakk!! berat dah tu... (tadi check turun 54kg hahahahaha)
16.Benci bila kena tuduh benda yang kita tak buat..contohnya ilangkan barang.
17. aku paling benci bila suh kawen dgn orang yang kita tak suka..aku dah tak suka..takkan nak paksa.. aku kawen bukan nak sehari dua..kawen ni untuk selamanyaaa..
18. Benci bila orang tanya banyak soalan dalam satu masa..especially ayat ni..' g mana? dgn sapa? buat apa? berapa org? kenapa pegi? takleh duduk uma? laki ke pompuan? nama dia sapa?' adehhhhhhhh..!! kenapa kene tanya soalan macam tu?
19. Paling benci bila orang asik suh buat keje dia padahal dia duduk berlenggang.. kalo time tu aku tgh free aku bole la tolong tapi time aku bz tu yang aku rasa kecik jek orang tu.
20. Benci tgk kawan, adik2, pakwe, makcik, pakcik sedey2 nanes2...sebab masa tu aku tak tahu nak buat apa..aku nak pujuk tak reti.. aku rasa bersalah sgt...( lagipun aku takut aku ter'join' nanes skali).
21. Benci bila orang kata 'ko ni asik merayap jek..susah nak carik ko' during office hour.. apa ko ingat keje aku menaip jek?? kalo tak tahu apa keje aku jangan banyak songehh!! HP ada..tepon aje laa!!
22. Benci nenok abah and mak saket..aku akan rasa sedey dalam diam..aku ada masalah nak buat espresi muka bila dgn family.. rasa nak jerit jek..'abah,jangan la saket!! mak cepat2 la sehat'
23.Benci tgk sales..warehouse sales, apa2 yang sales sebab nanti aku akan tak sengaja beli..hahahaha
24. Benci bila orang cuba men'skandal'kan aku dgn orang tu orang ni..helo makcik!! takde keje lain ke?? plsssss!! jaga kain sendirik..
25. Aku Benci bila aku dengar orang ni curik sales orang tu, orang tu curik sales orang ni..!! sebab aku penah jadik sales person so aku tahu betapa peritnye keje mencari duit utk company..kesian wooo
26. Benci nenok betapa kiutnye pakwe aku hari tu.. rasa cam nak tarik2 jek pipi dia..( padahal aku sukeeeee!!)
27. Benci bila ada orang cuba nak kaco idup aku.. aku tak kaco ko, ko jgn kaco aku..
28. Benci bila orang tak bagi perhatian bila aku bercakap..masa tu aku akan rasa bengang yang amat sgt!!
29. Benci bila kat jalan raya, orang bukak lagu kuat2 tak tutup tingkap, ko nak dengar2 dengar r sorang2.. apa ko ingat ko sorang jek ada radio??
30. Aku benci bila aku takd duit...adeh..!! sedey nyeee bila brg yang kita nak tu, tak daapat beli..kita pandang jek, huk huk hukkk

dah cukup dah 30..hahahahahaha..rasa nye banyak lagik kot tapi biala rasia.. any comment? angakt tangan!!

2 comments:

chienta said...

wow.. byk nya ko benci dude.. dah mcm cerewet la plak.. tp.. 30 perkara yg ko benci nie... pun aku benci gak wakakakaka.. ermm cuba ko senarai kan plak 30 yg ko suka lam hidup ko.. ^^ ade negetip kena ada positip nya plak.. baru balance..

HaNa NyoTa uHArA said...

aku buat ni sebab adia aku dapat tag dari aza la.. adia dah buat, aza dah buat.. so turn aku plak.. cuba ko nenok dorang nye..