? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, February 26, 2010

Ter Physco...

ni la sebab kalo asik baca artikel wanita dianiya..wanita di dera.. wanita diceraikan..wanita itu wanita ini..pastu pulak..suami pukul isteri sampai mati..isteri digantung tak bertali..aihhh... saya jadik tak keruan.. gila kene physco... pastu mula la saya stress dan mengeluh.. aihh..
Kekadang tu hati terusik bila tengok ada keluarga porak poranda.. dah ter physco lagik..
Ingat senang nak bina masjid??? fizikal dan mental kene mantap baru boleh kawen.. cemana ni!! dulu memula rasa macam dah mantap fizikal dan mental.. tapi tetiba plak rasa down.. aihh.. bongok betul la saya ni
Tengok family yang bahagia..rasa macam seronok ya amat. rasa macam nak cepat cepat kawen.. tapi bila tengok family yang agak kureeeng siket.. saya jadik takut.. Saya mula rasa sedikit down bila saya tengok kawan saya sendiri bercerai berai.. saya jadik sangat marah bila kawan saya sendiri curang pada pasangan nye dan bangga dengan apa yang dia dah buat, suami isteri kedua dua nya kawan kami.. hancur luluh pasangan dia bila dapat tahu dan berjaya mengkantoikan sendiri suami dia.. dia nekad nak minta cerai tapi bila kami nasihat suruh pikir habis-habis.. pikirkan anak-anak..terus dia menangis.. macam mana ni?? saya lagik la ter Phyco..
Saya doa sangat-sangat supaya semuanye bejalan dengan lancar..dan minta di berikan keyakinan diri.. Tinggal 13 hari lagik.. mampu kah saya?

1 comments:

3740Journal said...

lagi 13 hari ni fikir yang baik2 je.. hehe..