? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, February 11, 2010

"kenot sayang..kenot!!.."

huuu...lepas kene kenot kenot hari tu.. plus siap berbenteng benteng pertahanan.. dengan meriam berdush dush campur plak bom atom..last last.. saya kibar bendera putih..
Kenot pun kenot la.. nak buat macam mana.. terpaksa lupakan..
tettttt!!! apanye la makcik oi.. cube cite sket..
Hm.. tak dapat pegi camping arr apa lagik..! Saya dah lama tunggu saat ni... tapi kene lupakan.. sebab kenot kenot dari tunang saya.. dia tembak siket jek...saya terus mati.. mati akal..
ni Committee member ar ni dengki letak tarikh tu dekat dekat dengan majlis saya.. sapa committee member hah!! tengok muka siket!! huh!! ( hana..nak kene lempang ke?) oke okee.. saya pasrah...
At first saya dah plan baeeekk punye.. awal2 lagik committee member dah sound tak bagi saya pegi sebab dekat sangat dengan tarikh kawen saya.. lagik 5 hari deknon!! oke.. saya pun tawar menawar..dan last last dorang bagi.. so saya rela hati tak join segala aktiviti terutama sekali SKYTREX.. as long saya ada sana.. saya dah hepi gile.. saya nak pegi dua hari tu..Sabtu dan Ahad. Saya SANGGUP jadik AJK MAKANAN sebab nak juga pegi sana tau tak!! (walopun sebenarnya setiap committee meme ada tugas memasing..hehehee)... SAYA TAK PERNAH JADIK AJK MAKANAN selama ni tauuu!!!!!!!!
Kalau saya jadi join semua aktiviti..dah tentu saya akan diberi tugasan yang lebih mencabar..contohnye.. pendaki bukit ke.. tukang buat aktiviti riadah ke.. tukang buat aktiviti camp fire... apa ke kan..
Saya ada bagitahu encik tunang yang saya nak join.. masa tu encik tunang cakap.. "ikutla..." so saya andaikan dia bagi la.. hati pun dah bunga2.. siap pk nak lepak dengan kak fiza sambil nek beskal ronda Cherakah.. aihhh.. alih alih..bila dah bagitahu saya konpom pegi.. encik tunang kata tak kasik pulak... aihh sedeynyeeeeeeeee serius sedey.. tapi nak buat macam mana..
Saya dengar je la..cerita dorang dorang nanti.. dalam kamera nanti..takde muka saya.. takdela aksi gimik saya pijak tangga skytrex ke apa ke.. duduk dalam khemah buat buat kunun camping.. pastu takdela saya join camp fire dorang.. dan paling penting adalah gambar saya masa kat Cherakah...hm...

Kesimpulannya.. saya takleh pegi.. huh!!

biarla saya bawa diri dengan layang-layang ni..

3 comments:

Anonymous said...

padan!ngee...

HaNa NyoTa uHArA said...

eeeeeeeeee!! bole tak aku sebotaj ko dengan pancitkan kete ko maz??

Anonymous said...

aku setuju hana...........ngeeeeeee