? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, February 25, 2010

amek kesah..

pernah tak korang jumpa orang yang tak amek kesah pasal hari penting diri sendiri.. dan korang rasa macam nak lempang lempang je supaya dia sedar
Kawan saya ni bakal menghadapi hari penting dia..alaaaa kawen kawen..dan dia tak amek kesah apa akan jadik.. semua diuruskan oleh ahli keluarga.. masa kami kumpul2 melepak.. saya ada tanya dia apa yang dia dah buat.. dan dia cakap semua nya dah settle.. so kira hebat dari saya la..sebab saya buat semua bende awal2 lagik.. alasan dia.. sebuk dengan kerja.. oooo ok.. kalau itu alasan dia.. kalau la saya jadi bakal bini dia.konpom saya kecik ati..macam nak taknak kawen jek..
Bila tanya apa yang dia dah buat.. dia cakap keluarga dia yang uruskan, dia just cuci tangan je.. tahu tahu ada.. hmm... saya diamkan ajek.. dan kawan-kawan macam tu gak.. sebabnya kami tahu perangai dia.. Dia sebuk hebohkan kat kawan-kawan cakap mak dia yang terlebih excited pasal kawen-kawen ni.. tapi dia plak.. dia kata dia buat relax jek.. "alaaa akad nikah pastu dah laa.. apa yang nak kecoh sangat pun kan.." ok... saya dah bole feel perasaan bakal bini dia kalau dia tahu nanti. Maknanya..kawen ni tak penting buat dia.. yela kann.. lelaki boleh kawen lebih dari 4.. so agak2 yang 1st tak sesuai..bole jek kawen lain..kira macam tukau baju la..
Dia pernah cakap dulu..dia nak kawen waktu umo dia dah 30 tahun.. naaahh!! sekarang umo dia dah 31 tahun..maybe sebab nak capai target.. agaknya dia pun main amikla sesapa yang nak kawen dengan dia.. aihh...!! mungkin bakal bini dia tu bukanla pilihan yang dia betul2 nak sebab tu dia tak amik kesah sangat.. dan maybe sebab nak balas dendam maka kawen la dia dengan sesapa asalkan tercapaila impian dia.. Berdosa tau!! Kawen bukan benda main2.. kalau ko rasa setakat nak kawen 2-3 bulan jek.. better jangan.. buat habis masa, duit dan tenaga jek
Harap kawan saya tu cepat cepat sedar... jangan sebuk dengan ego jek.. cakap besar.. tapi haprak takda!
Kekadang saya jadik takut bila teringat benda benda macam ni..

p/s: lelaki memang macam ni ke? pandang sume remeh.. ( tunang saya tak ekk.. harap2)

0 comments: