? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, February 20, 2010

Doa Saya

Hari makin dekat.. hati ni pun makin hari makin berdebar.. tipula kalau saya kata saya tak berdebar langsung.. tipula jugak kalau saya kata saya tak hitung hari.. masuk harini.. tinggal lagik 20 hari saya bergelar 'cik'
Doa saya.. minta dipermudahkan segala urusan.. urusan baik.. harap dapat berjalan lancar
Doa saya.. semoga dapat menjadi isteri yang solehah dan taat pada suami..
Doa saya.. Menjadi seorang yang lebih tabah dan cekal dalam menghadapi sebarang ujian..
Doa saya.. Bialah masjid yang kami bina ni dapat dikekalkan hingga ke akhir hayat..
Doa saya.. Supaya diberikan kekuatan untuk melupakan segala kenangan silam
Doa saya.. Supaya saya tidak berdendam pada sesapa.. kene banyakkan bersabar
Doa saya.. Supaya mak abah mendoakan dan merestui perkahwinan kami dan merelakan pemergian anak sulung nye ke dunia baru.. syukur pada tuhan, restu mak abah amat penting bagi saya
Doa saya.. saya dapat belajar dari kesilapan lampau dan tak ulangi nye lagik..
Doa saya.. Supaya kasih sayang saya pada suami kekal sampai bila- bila.. terima kasih sebab jaga saya.. terima kasih sebab kasihkan saya seadanya.. terima kasih sebab sabar.. terima kasih banyak banyak..

0 comments: