? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, July 5, 2009

PAINTBALL

IRIS PAINTBALL dah pun habeh.. mesti project director pasni bole tido lena.. okeh abang Dazleee (eh ehh!!! abang plak) lepas ni sure bole bergumbiraa kan kan kan..
Just to inform korang..next event kalo takde aral melintang dan diizin tuhan.. Fruit Fiesta akan kembali!! Macam tahun lepas, raja buah mesti ada..adik angkat buah.. adik sedara, mak sedara dan segala buah-buahan tempatan yang korang nampak terjual kat tepi jalan..tu la yang akan ada nanti,
Ok sila tengok gambar di bawah.. dah bercampur dah tu.. saya malas nak susun mana mula mana akhir..
Oh ya!! again... gambar-gambar ni diambil oleh tunang saya.. dia sangat supportive!! tenkiu wak...!! lebiu bebehh!!..kesian dia.. kepala pusing sebab panas sangat.. masa dia tgh rehat tu dlm kete.. saya lah tukang amik gambar.. lawa tak lawa belakang kira..janji ada muka korang..

ntah cemana kami bole lupa nak pasang banner ni..patutla tak feel!!



gambar ni saya amik..amacam?? cun??

duduk bertenggek di tgh panas dlm pukul 2pm macam tu sebab nak tgk final punya pasal


tunang saya yang amik gamba..saya suka gambar ni!

kemana saja tetap bersama payung harimau..gggrrrrr!!!

penat ekkk..

kusyuk nye makan sampai tak perasan gambar kene amik ekk Nasrom

Serang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nyorok nyorok!!!!

exercise dulu beb!! kang ada yang 'kremm'

Gambar selebihnye..tunggu kami tampal kat papan cafe ekk

7 comments:

3740Journal said...

bestnyer..

takde rezeki nak join.huhu

chienta said...

penat tp menyeronokkan.. !!

klu leh main tiap2 ari camnie besh 8-> kurus aku....

Anonymous said...

hurm.. mmg best sgt la sampai lebam blue black kt belakang bahu aku ni sape nk tanggung?
huh!
pelik* (sapa attack aku dari belakang eh?takkan team aku sendiri yg tembak aku?)

HaNa NyoTa uHArA said...

aku rasa team ko yang tembak ko akakakaaka

A D I A said...

apesal byk muka yang aku tak kenal ni heheh.

Anonymous said...

Ermm...ruginya aku tak main...tapi tu lah macam tahu2 jer ada yang nak jadi aku tarik diri...tak per2 tahun depan aku join....

Anonymous said...

lupa nk komen lagi 1:
apasal ada muka Nasrom in person? aku tak da gamba solo pun..
huh!