? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, July 13, 2009

Cuti with my cousin, Amart, baby Harith, Jaja and Mr. SF

Last week saya pergi bercuti cuti bersama CT dan keluarga...oh yekk!! Mr.SF pun ada sekali kalau tak..kami tak taula nak duduk mana. Tenkiu wak..!! Fraser Hill bukanla tempat utk bersukaria..rasanya lebeh sesuai kalau saya katakan yang tempat tu untuk berehat rehat..
Saya pergi Sabtu dan balik Ahad.. Nak lama-lama kat sana pun tak de apa sangat pun, tapi saya sangat enjoy!!

mama Harith sebuk posing, maklong Hana plak sebuk lambung Harith hahaahahaa

saya terlupa apa benda yang saya carik dalam beg ni.. siap SF pun seluk beg ni gak huhuhuhu sabar jela

Durian ni sangat sedap..harga sekilo RM10


'weii!! anak korang!!" mama papa Harith agaknya lupa yang dorang dah kawen kot

Signboard ni pun kami amik gambar..huhuu


Hepi besday Amart!! kelakar saya tengok muka Amart ternganga tekejot!! ko ingat ko sorang jek reti buat surprise hah!! Makanan ini ditaja oleh CT neneng..time kaseh

Saya sejuk laaa!!

huk huk huk huk kene kemass..

1 comments:

A D I A said...

wahhh apesal korang (hana + aza)cuti2 mesia sume ni??? *dengki*dengki*