? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, April 7, 2011

Ai sudah 8 bulan..

tup tup dah nak due... gile pemalas minah ni nak update blog kan.. sekarang dah 8 bulan 2 minggu.. last week admitted kat HUKM sebab ada infection.. suspen gakla kan.. ikut plan doktor masa jumpa hari tu, dia macam nak aku deliver awal sebab tu fibroid sudah busuk kat tengah.. fibroid?? apa tu? nanti aku cite... tapi entry lain la.. serius sakit..beh kurang saket senggugut yang sampai ko nak pitam..haaa beh kurang macam tu la.. Sempat lagik tu hari yang aku sakit sangat tu kan.. bole plak pegi keje.. tapi tahan sejam je..lepas tu rasa nak nangis menahan.. masa kol hubby tu, dia dalam meeting.. kesian plak kat dia sebab baru sampai opis then tetiba kene panggil balik minta dia hantar aku pegi hospital.. Nak buat cemana.. dia je penyemangat..buatnye memang dah kene deliver hari tu.. sapa nak duduk sebelah jadik pom pom boy?? rugila kalau tak praktikkan latihan pernafasan masa aku amik kelas antenal last 2 week..takut time tu dah lupa cecara nak bernafas dengan cecara nak bersalin.. so kene ada coach kat sebelah.. 'Go Go Sayang Go!!' ceh!!! huhuhhu minta-minta la hubby tak pengsan tengok aku bersalin nanti.. Ramai tegur perot aku kecik..aihh..nak buat cemana..dah takat tu je dia membesar.. tapi serius beb, aku suspen gak.. masa kelas antenatal tu, yang si doktor tu tak silap prof natasha kot tanya sapa yang dah 3rd trimester? so aku angkat tangan dengan orang lain yang sama beh kurang cam aku, haaa amek..sume perot sasa.. dan aku cam terkedu jap.. eh! perot aku..ish ish.. tapi selalu la pikir positive.. 'ala takpe, nanti dah keluar dia membesar la..' BOLE? Next week ada appointment dengan doktor..sapa doktor aku? prof zainul.. dia relax dan cool.. ekk?? kenapa lelaki? huuhuuu memang sengaja pilih dia.. sebabnye..tah, jangan tanya.. jap jap..tak malu ke kalau doktor lelaki yang sambut baby ko? huuu..tak kot sebab masa tu dah saket sangat so dah taknak pikir apa-apa.. janji baby selamat dan sihat, tapi serius weh.. mestila aku nak doktor yang terbaik untuk tolong aku deliver kan baby kan? bukan aku nak kata doktor yang lain tak best..serius weh..tak terpikir langsung.. tapi sebab aku rasa confident dengan prof PLUS dari testimoni yang aku terima dari kengkawan yang dia adalah sangat concern dengan patient dia.. so aku pilih dia. Nanti aku sambung ...

0 comments: